هتل های رامسر آن هم هتل های جنگلی‌اش مانند هتل بام سبز و هتل آزادی جزو معروف‌ترین هتل های شمال کشور هستند که می‌توانید آنها را از وب سایت ایران هتل آنلاین رزرو کنید.
کد خبر: ۱۰۴۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸ 12 May 2022

 تصویر رامسر از ویو بام رامسروقتی صحبت از عروس شهرهای شمال به میان می‌آید، همه به شهر رامسر اشاره دارند. شهری با آب و هوای مطبوع که در میان کوه و جنگل قرار گرفته و از طرفی حد و مرزهایش را تا دریا ادامه داده است. با سفر به رامسر می‌توانید به این جاذبه‌ها سر بزنید؛ قلعه مارکوه؛ جنگل دالخانی؛ روستای جواهرده، ساحل دریای خزر، تله کابین رامسر، بلوار کازینو، کاخ موزه رامسر، مرکز خرید آرامش و هتل قدیم. برای اقامت نیز می‌توانید هتل ‌های رامسر را رزرو کنید. هتل ‌های جنگلی رامسر به شما تجربه اقامت در دل جنگل را می‌دهند. اگر این هتل ها را نمی‌شناسید ادامه این مقاله را از دست ندهید.

هتل بام سبز رامسر

 سوئیت هتل بام سبز رامسر

یکی از زیباترین هتل ‌هایی که می‌توانید در آن اقامت داشته باشید، هتل بام سبز رامسر است. هتلی میان آسمان و زمین که از دیدنش شگفت‌زده می‌شوید. یکی از جذاب‌ترین و منحصربه‌فردترین هتل ‌های ایران که برای رسیدن به آن باید از تله کابین کمک بگیرید. این هتل جذاب در سال ۱۳۸۹ ساخته شده و ارتفاعش از سطح دریا ۷۰۰ متر است. هتلی ۴ ستاره که به دلیل طراحی زیبا و معماری ارگانیک، مورد توجه گردشگران ایرانی و خارجی قرار می‌گیرد. همچنین دکوراسیون اتاق‌های هتل بام سبز رامسر حتماً نظر شما را جلب می‌کند.

هر کدام از این اتاق‌ها نامی برای خود دارند که با کمک آن نام‌ها می‌توانید هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. برای مثال سوئیت ماه عسل، سوئیت لیلیوم، سوئیت کوهستان، سوئیت یاس، سوئیت کاملیا، سوئیت رز، سوئیت مگنولیا، سوئیت نرگس و سوئیت تایتانیک است. البته اگر بخواهید درختان همسایه شما باشند، می‌توانید کلبه‌های جنگلی هتل بام سبز رامسر را نیز برای اقامت انتخاب کنید. این کلبه‌ها بسیار جذاب و دوست‌داشتنی هستند که در مسیری جنگلی ساخته شده‌اند.

هر کدام از این اتاق‌ها با یک رنگ خاص دیزاین شده و مبلمان این اتاق‌ها نیز گلدار و زیباست. کاغذ دیواری‌های هر یک از این اتاق‌ها یک رنگ و تم مخصوص داشته که سبب نشاط بیشتر مسافران می‌شود. هتل بام سبز رامسر یکی از هتل‌ های خوش‌سلیقه‌ای است که با رنگ‌های مختلف سبب شادی دل میهمانانش می‌شود. برخی از این اتاق‌ها دارای بالکن بوده که با رزرو آنها می‌توانید به تماشای جنگل و دریا بنشینید.

از بحث اتاق‌های هتل بام سبز رامسر که فاصله بگیریم باید به امکانات آن اشاره کنیم. برای رسیدن به هتل بام سبز می‌توانید از تله کابین کمک بگیرید! تله کابین ساعت ۹ صبح الی ۱۷ فعال بوده و میهمانان هتل باید قبل از پایان کار خط تله کابین در مجتمع حاضر شوند. سایر امکانات هتل بام سبز رامسر شامل فروشگاه، کارتینگ، اتاق عقد، تالار، آتلیه عکاسی، فروشگاه سوغاتی، آسانسور، کتابخانه، صندوق امانات، نمازخانه، صنایع دستی، سالن کنفرانس، سالن آمفی تئاتر، اتاق میهمانی و جلسات، امکانات ورزشی، فضای سبز، مسیر پیاده روی، فضای بیرون هتل برای نشستن، آلاچیق در محوطه، آبنمای موزیکال، شهربازی، کافی نت و اینترنت رایگان است.

با اقامت در هتل بام سبز رامسر می‌توانید از امکانات تفریحی و رفاهی این هتل هم بهره‌مند شوید که نظیر آنها کافی شاپ، رستوران، چایخانه سنتی، رستوران تابستانه، رستوران سنتی، رستوران روف گاردن، رستوران فست فودی، رستوران ایرانی، خدمات ماساژ، امکانات ورزش‌های آبی، جت اسکی، پینت بال، اسکی، سالن بیلیارد، پینگ پنگ، پیست باگی، قایق سواری و... است. خدمات ماساژ شامل چندین نوع ماساژ بوده که نظیر آنها ماساژ سوئدی، ماساژ تایلندی، ماساژ صورت و ماساژ روسی است. خدمات هتل بام سبز رامسر نیز شامل خشکشویی، لاندری، خدمات بیدار باش، خدمات تهیه بلیط، خدمات راهنمای تور، تبدیل ارز، فکس، اتاق چمدان و... است.

هتل آزادی رامسر

هتل آزادی رامسر

برای رزرو هتل در رامسر یکی از بهترین گزینه‌ها هتل آزادی است. باید بدانید هتل آزادی یکی از هتل ‌های جنگلی رامسر است. هتل آزادی در خیابان رجایی قرار گرفته و یکی از قدیمی‌ترین هتل ‌های رامسر به شمار می‌رود. هتلی زیبا که در سال ۱۳۱۲ ساخته شده و در سال ۱۳۴۲ به بهره‌برداری رسیده است. در کل هتل آزادی رامسر ۱۶۵ باب اتاق و سوئیت داشته که اکثر آنها به تازگی بازسازی شده‌اند. یکی از زیباترین هتل ‌هایی که در طول عمرتان دیده‌اید، هتل پارسیان آزادی رامسر است. برای رسیدن به این هتل از خیابانی بسیار زیبا عبور می‌کنید که در انتهای آن هتل بزرگ و باشکوه آزادی قرار گرفته است.

این هتل با پس زمینه جنگل‌های انبوه میزبان شما خواهد بود. هتلی که غرق در سرسبزی است و آب و هوای مطبوع و دلنشینی دارد. همچنین باید اشاره داشته باشیم که اتاق‌های این هتل بسیار مجلل و لوکس بوده و بهترین امکانات را برای اقامت دارد. نظیر این اتاق‌ها اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، سوئیت ویژه هتل برای ۴ نفر و... است. از امکانات داخلی سوئیت‌ها می‌توان به تلویزیون، حوله حمام، سرویس فرنگی، وان، کولر گازی، صندوق امانات، تلفن، یخچال، دمپایی، کتری برقی، تخت‌های راحت و مبلمان شیک اشاره نمود.

خوشبختانه هتل آزادی رامسر دارای رستوران نیز هست. این رستوران به نام رستوران شقایق شناخته شده و در طبقه اول با ظرفیت ۳۵۰ نفر است. در این رستوران تمام وعده‌های غذایی را می‌توانید میل کنید. انواع غذاهای لذیذ ایرانی در رستوران هتل آزادی رامسر قابل سفارش است. از امکانات عمومی هتل پارسیان آزادی رامسر نیز باید آتلیه عکاسی، فروشگاه صنایع دستی، روزنامه، نمازخانه، آسانسور، تراس، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات، لابی، سالن آمفی ‌تئاتر، سالن کنفرانس، تالار عروسی، ساحل اختصاصی، فضای سبز، فضای بیرون برای نشستن، استخر، آب معدنی، امکانات برای معلولین، پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان را نام برد.

جالب است بدانید با این همه امکانات و خدمات قیمت هتل آزادی نسبت به قیمت هتل های رامسر منصفانه به نظر می‌رسد. خدمات مطلوب این هتل نیز شامل روم سرویس، لاندری، خشکشویی، اتاق چمدان، خدمات بیدار باش، فتوکپی، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش و خدمات راهنمای تور است. از دیگر نکات قابل توجه در مورد هتل پارسیان آزادی رامسر فاصله آن تا فرودگاه بوده که با ماشین اگر بخواهید بروید فقط ۱۰ دقیقه است. از آن جایی که هتل آزادی رامسر موقعیت مکانی خوبی دارد به اکثر جاهای دیدنی این شهر مشرف است.

 برای مثال فاصله هتل آزادی رامسر تا موزه تماشاگه خزر ۱۴ دقیقه، تا آبگرم هتل آزادی ۵ دقیقه، تا پارک آبی رامسر ۸ دقیقه، تا تله کابین رامسر ۱۲ دقیقه، تا پلاژهای رامسر ۶ دقیقه، تا غارهای رامسر ۱۶ دقیقه، تا سد میجران ۲۱ دقیقه، تا جنگل دالخانی ۲۴ دقیقه، تا ییلاق گرسماسر ۵۶ دقیقه، تا قلعه مارکوه ۱۳ دقیقه، تا پارک جنگلی صفارود ۱۶ دقیقه و تا هتل قدیم رامسر کمتر از یک دقیقه با خودرو راه است.

حرف آخر

ما در اینجا هتل ‌های جنگلی رامسر را به شما معرفی کردیم. اما باید بدانید اقامتگاه‌های جنگلی بسیاری در شهر رامسر وجود دارد که برای رزرو آنها می‌توانید به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. برای اطلاع از قیمت هتل در رامسر نیز بهتر است از این وبسایت کمک بگیرید و از تخفیفات ویژه اعضای وب سایت ایران هتل آنلاین نهایت لذت را ببرید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار